خانه / لیست سوالات /

شناسه کالا/خدمت در صورتحساب الکترونیکی چیست؟ از چه مرجعی باید دریافت گردد؟

سوال:

شناسه کالا/خدمت در صورتحساب الکترونیکی چیست؟ از چه مرجعی باید دریافت گردد؟

جواب:

شناسه کالا/‌خدمت یک شماره 13 رقمی است که به کالا/‌خدمت تخصیص داده می‌شود. به ازای هر ردیف در صورتحساب الکترونیکی صادره توسط مودیان، درج شناسه کالا/‌خدمت مرتبط الزامی است.

کلیه تولیدکنندگان، واردکنندگان و ارائه دهندگان خدمت مکلف به دریافت شناسه مذکور از وزارت صنعت، معدن و تجارت میباشند.

کلیه شناسه ‌های کالا/‌خدمت تخصیص داده شده از طریق نشانی stuffid.tax.gov.irقابل دریافت است.

با لیمو | لیموتکس، مراحل دریافت شناسه کالا و خدمات در سامانه مودیان مالیاتی را به‌صورت گام‌به‌گام یاد بگیرید و ثبت صورتحساب‌های الکترونیکی خود را آسان کنید.

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

درخصوص واردات کالا، صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط چه‌کسی و چگونه انجام می‌شود؟


گزینه عملیات حق العملکاری درکارپوشه سامانه مودیان نمایانگر چیست؟


سلام ، خطای نرخ مالیات بر ارزش افزوده با سامانه مطابق نیست مربوط به چیه؟


شماره منحصر به فرد مالیاتی مندرج در صورتحساب، معرف چیست؟


خطای 00021 : فیلد «شماره اشتراک/ شناسه قبض بهره بردار» خالی است. به چه دلیل است؟


حافظه مالیاتی چگونه باید تهیه شود؟


علت خطای 017305 :در مقدار وارد شده ی فیلد ارزش ریالی کالا (RV) حداقل مقدار مطلق رعایت نشده است. در ارسال الگوی صادرات صورتحساب الکترونیکی چیست؟


منظور از شرکتهای معتمد ارائه کننده خدمات ارسال صورتحساب الکترونیکی چیست؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر