خانه / لیست سوالات /

آیا امکان استفاده از یک شناسه‌ کالا/‌خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟

سوال:

آیا امکان استفاده از یک شناسه‌ کالا/‌خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟

جواب:

در خصوص شناسه کالا/خدمت عمومی، امکان استفاده از یک شناسه کالا/خدمت در چند ردیف از صورتحساب الکترونیکی وجود دارد; لیکن در خصوص استفاده از شناسه کالا/خدمت اختصاصی چنین امکانی وجود ندارد و در هر صورتحساب الکترونیکی در هر ردیف، صرفا از یک شناسه کالا/خدمت اختصاصی میتوان استفاده نمود.

راهنمای تکمیل صورتحساب الکترونیکی در لیموتکس

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

آخرین مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده 


اشخاص مشمول اجرای قانون پایانه‏ های فروشگاهی و سامانه مودیان کدامند؟


قواعد مربوط به صدور صورتحساب اصلاحی چیست؟


در الگوی صادرات دلیل خطای 00074 : فیلد «ارزش ارزی کالا(CV)» در قلم کالای «1» صورتحساب خالی است. چیست؟

 


سلام وقت بخیر من صورتحساب رو ارسال میکنم ولی در جواب استعلام NOT FOUND میده شماره مالیاتی رو میده ولی نتیجه جواب استعلام رو NOT FOUND میده تو کارپوشه هم نرفتن دوبار ارسال کنم برای حل مشکل باید چیکار کنم؟

(1403/07/19)


خطای 0125 : مقدار فیلد مجموع مالیات بر ارزش افزوده ازنظر داده ای معتبر نبوده و صورتحساب معتبر نیست. به چه معنی است؟


هزینه‌های مستند به صورتحساب‌های غیرالکترونیکی تا چه تاریخی قابل استناد هستند؟


خطای 00021 : فیلد «شماره اشتراک/ شناسه قبض بهره بردار» خالی است. به چه دلیل است؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر