خانه / لیست سوالات /

برای صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی چه اقداماتی باید انجام شود؟

سوال:

برای صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی چه اقداماتی باید انجام شود؟

جواب:

ثبت نام (اشخاص حقیقی فاقد ثبت نام) از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.tax.gov.ir

اخذ گواهی الکترونیکی مناسب از مراکز صدور گواهی الکترونیکی ،

برای دریافت کلید خصوصی و عمومی کلیک کنید

دریافت‌ شناسه ‌یکتای ‌حافظه‌ مالیاتی:

ورود به کارپوشه اختصاصی از طریق نشانی tp.tax.gov.ir یا نشانی my.tax.gov.ir;

انتخاب پرونده مالیاتی

انتخاب بخش عضویت، تکمیل اطلاعات و دریافت‌ شناسه ‌یکتای ‌حافظه‌ مالیاتی در کارپوشه

استفاده از ‌پایانه فروشگاهی مطابق استانداردهای اعلامی توسط سازمان امور مالیاتی کشور بارگذاری شده در درگاه سازمان امور مالیاتی کشور

ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان توسط سامانه های واسط

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

در صورت فراموشی کد pin یا قفل شدن توکن سخت افزاری به دلیل ورود کد pin اشتباه چه اقدامی‌ باید انجام داد؟


اگر صورتحسابی دو یا چند بار برگشت از فروش زده شود، با چه راهکاری اطلاعات و شماره صورتحساب مرجع درآن ثبت می شود؟


قواعد مربوط به صدور صورتحساب اصلاحی چیست؟


آیا امکان استعلام و دریافت تناظر شناسه کالا/خدمت با شناسه GTIN وجود دارد؟


انواع شرکت‌ها‌ی معتمد ارائه‌کننده خدمات مالیاتی چیست؟


من یک صورتحساب فروش ارز ارسال کردم خطای 0100702: مقدار وارد شده در فیلد «الگوی صورتحساب» جز مقادیر مجاز نیست. رو گرفتم


با رد صورتحساب الکترونیکی توسط خریدار در سامانه مودیان وضعیت صورتحساب فروشنده چگونه خواهد بود؟


تکلیف خرید از مودیانی که مطابق قانون تسهیل الزامی به صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی ندارند چیست؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر