نحوه مدیریت صورتحساب الکترونیکی تکراری در کارپوشه چیست؟
برخی از صورتحساب هایی که برای ثبت به سامانه مودیان ارسال شده، به دلایل مختلف در وضعیت pending و یا in progress قرار میگیرد و مودیان در این وضعیت مجددا نسبت به ثبت صورتحساب الکترونیکی مذکور با شماره منحصر به فرد مالیاتی جدید در سامانه مودیان اقدام مینمایند. با عنایت به اینکه شماره منحصر به فرد مالیاتی درج شده در این صورتحساب ها متفاوت میباشد; لذا از نظر سامانه مودیان صورتحساب جدید بوده و در کارپوشه درج میگردد. در صورت بروز چنین حالتی صادر کننده صورتحساب میبایست جهت حذف صورتحساب های تکراری، نسبت به صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی ابطالی اقدام نماید.