خانه / لیست سوالات /

نحوه مدیریت صورتحساب الکترونیکی تکراری در کارپوشه چیست؟

سوال:

نحوه مدیریت صورتحساب الکترونیکی تکراری در کارپوشه چیست؟

جواب:

برخی از صورتحساب‌ هایی که برای ثبت به سامانه مودیان ارسال شده، به دلایل مختلف در وضعیت  pending و  یا  in progress قرار می‌گیرد و مودیان در این وضعیت مجددا نسبت به ثبت صورتحساب الکترونیکی مذکور با شماره منحصر به فرد مالیاتی جدید در سامانه مودیان اقدام مینمایند. با عنایت به اینکه شماره منحصر به فرد مالیاتی درج شده در این صورتحساب‌ ها متفاوت میباشد; لذا از نظر سامانه مودیان صورتحساب جدید بوده و در کارپوشه درج میگردد. در صورت بروز چنین حالتی صادر‌ کننده صورتحساب میبایست جهت حذف صورتحساب‌ های تکراری، نسبت به صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی ابطالی اقدام نماید.

آموزش کامل پنل صورتحساب‌های اصلاحی،  برگشتی و ابطالی

ارسال رایگان پلن های اقتصادی و بصرفه

آخرین سوالات:

اسناد مربوط به صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی و نحوه اتصال به سامانه مودیان از چه طریق قابل دسترس است؟


خطای 14048 : فیلد «مبلغ سایر مالیات و عوارض(KS2)» در الگوی صورتحساب ارسالی خارج از الگو است. به چه معنی است؟


در صورتی که شرکت برای کارمند خود بلیط هواپیما تهیه نماید، نحوه صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی چگونه است؟


خطای 017205 : در مقدار وارد شده ی فیلد «وزن خالص» حداقل مقدار مطلق رعایت نشده است. 


خطای 0101304 : در مقدار وارد شده در فیلد «کد شعبه فروشنده» الگو(^\\d{4}$) رعایت نشده است. به چه دلیل است؟


نحوه دسترسی به کلید عمومی سازمان مودیان به چه صورت است؟


سامانه مودیان در چه مواردی صورتحساب کالا های مشمول را با نرخ صفر (0) می پذیرد؟


دلیل خطای 02025: مقدار فیلد «مجموع مالیات بر ارزش افزوده (W)» از لحاظ قواعد محاسباتی و منطقی معتبر نیست. در ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان چیست؟


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر