خانه / لیست مقالات /

بخشنامه شماره  ۲۰۰/۱۷۳۳ ص مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ سازمان امور مالیاتی،، فرصت ۱۵ روز جهت آشنایی با عملکرد سامانه دفاتر الکترونیکی



بخشنامه شماره  ۲۰۰/۱۷۳۳ ص مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ سازمان امور مالیاتی،، فرصت ۱۵ روز جهت آشنایی با عملکرد سامانه دفاتر الکترونیکی-عکس
بخشنامه شماره  ۲۰۰/۱۷۳۳ ص مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ سازمان امور مالیاتی،، فرصت ۱۵ روز جهت آشنایی با عملکرد سامانه دفاتر الکترونیکی
بخشنامه شماره  ۲۰۰/۱۷۳۳ ص مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ سازمان امور مالیاتی،، فرصت ۱۵ روز جهت آشنایی با عملکرد سامانه دفاتر الکترونیکی  ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران ادارات کل امور ما…
تاریخ نگارش : 1404/02/02 توسط : تیم سامانه لیمو

بخشنامه شماره  ۲۰۰/۱۷۳۳ ص مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ سازمان امور مالیاتی،، فرصت ۱۵ روز جهت آشنایی با عملکرد سامانه دفاتر الکترونیکی 

ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران
ادارات کل امور مالیاتی استان‌ها

موضوع: دفاتر تجاری

با سلام و احترام

در راستای اجرای مفاد بند (ج) ماده ۴ قانون برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به طراحی و پیاده‌سازی سامانه دفاتر تجاری الکترونیکی نموده است که دسترسی و بهره‌برداری از آن برای عموم مودیان مالیاتی از تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۱۷ فراهم می‌گردد. در ابتدا فرصت ۱۵ روزه برای دوره‌ی مجازی تا ۱۷ اردیبهشت ماه به منظور استفاده از سامانه و آشنایی کامل با عملکرد آن فراهم شده است. لذا مقتضی است در این تاریخ دوره‌ها، راهنمایی دوره آموزشی و آشنایی به صورت کامل حضوری و به منظور بهره‌برداری کاربران نهایی آماده‌سازی و از تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۱۸ مورد بهره‌برداری عملیاتی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است اطلاعات پلمپ الکترونیکی دفاتر، به صورت برخط از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دریافت می‌گردد. لذا مودیان مشمول که نسبت به ثبت پلمپ الکترونیکی دفاتر تجاری خود اقدام ننموده‌اند، نمی‌توانند در سامانه دفاتر تجاری الکترونیکی، اطلاعات خود را مطابق با دستورالعمل‌ها ارسال نمایند. ضمناً راهنمای کاربردی، فیلم و محتوای آموزشی از داخل سامانه قابل دسترسی بوده و در صورت بروز مشکل یا خطا در عملکرد سامانه، مرکز تماس سازمان با شماره ۱۵۲۶ آماده‌ی پاسخگویی به مودیان محترم مالیاتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :راهنمای جامع سامانه دفاتر تجاری الکترونیکی بهار 1404

بخشنامه شماره  ۲۰۰/۱۷۳۳ ص مورخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۲ سازمان امور مالیاتی،، فرصت ۱۵ روز جهت آشنایی با عملکرد سامانه دفاتر الکترونیکی 

بیشتر بخوانید : لیست اطلاعیه ها و بخشنامه های سامانه مودیان در خصوص صورتحساب های الکترونیکی از شماره شماره 40 به بعد

بیشتر بخوانید : صفر تا صد صدور و ارسال صورتحساب الکترونیک



بیشتر بخوانید:

  1. صفر تا صد صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی رایگان به سامانه مودیان مالیاتی


  2. آیا صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی بدون نرم افزار ممکن است؟ معرفی نرم افزار واسط تحت وب سامانه مودیان لیمو

  3. چگونه کلید خصوصی و عمومی سامانه مودیان دریافت کنیم؟


  4. پر تکرار ترین خطاهای سامانه مودیان و روش رفع آنها


  5. قوانین و نکات صدور و ارسال صورتحساب صادرات به سامانه مودیان


  6. صورت وضعیت پیمانکاری چیست؟ آموزش ارسال صورتحساب قرارداد پیمانکاری


  7. مراحل دریافت شناسه یکتای مالیاتی


  8. نگاهی فنی به سامانه مودیان مالیاتی - نکات سامانه مودیان مالیاتی


  9. ارسال صورتحساب اصلاحی، آموزش صدور صورتحساب الکترونیکی اصلاحی، ابطالی و برگشتی


  10. تفاوت نوع اول و دوم صورتحساب الکترونیکی


  11. نحوه صدور و ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان مالیاتی


  12. صورتحساب الکترونیکی مالیات چیست؟ انواع صورتحساب الکترونیکی


صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت اول
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت دوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت سوم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت چهارم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت پنجم
صفر تا صد صدور صورتحساب الکترونیکی نوع اول و دوم پارت شش و آخر


دیدگاهی وجود ندارد، شما اولین دیدگاه را ایجاد کنید.

  • * توجه: دیدگاه ها بعد از تایید مدیر سایت نمایش داده میشوند.
  • * توجه: دیدگاه های حاوی توهین و الفاظ نامناسب تایید نمی شوند.
  • * توجه: فقط دیدگاه های فارسی تایید میشوند.


مطالب محبوب مطالب جدید